maandag 28 januari 2013

Liefste Joepie, (deel 4)

Dit is een vervolg van "Liefste Joepie". Deel 1 is hier te vinden, en hier deel 2 en deel 3.


Van: Zwijntje, 2010
Ik ben niet akkoord over mijn horoscoop van joepie nr39. Ik ben een steenbok en als 'Milieu' stond er dat ik minder vlees moet eten omdat rundvee veel broeikasgassen uitstoot. Moeten de landbouwers weer in een NEGATIEF daglicht gezet worden, ze hebben het al zo moeilijk!! Geen toekomst zonder landbouw, Geen landbouw zonder toekomst. Dus eet vlees, groeten, fruit en melkproducten. Zo eetje gezond en help de de landobuwers.


Van: N, 2008
Alstublieft zeg, joepie...
Me wie moete gvd gepoept hebben om EINDELIJK is ne meet & greet met tokio hotel te kunne winnen ???


Van: L, 2010
[Rubriek: Tips van lezers]
als je met je lief/crush afspreekt, kleed je dan niet te warm. wie weet ziet hij dat je koud hebt en warmt hij je op. dan heb je echt de perfecte jongne te pakken :D
veel succes


Van: mamamia_512, 2011
[Rubriek: Tips van lezers]
dat je niet veel van youtube moet geloven de meeste dingen zijn fece


Van: Selani, 2012
[Rubriek: Tips van lezers]
als je niet gekwetst wilt worden door een jongen neem dan geen lief voor de 18 jaar



[Vanaf hier: jaren 70-80-90 uit Joepie, dus leef je in in die tijd!]


Van: Joëlle , 1990
Ik heb er niets op tegen dat Sandra Kim in een andere stijl wil beginnen, maar daarom hoeft ze nog niet de stijl van een andere artiest te pikken. Volgens mij aapt ze op dit moment gewoon Madonna na. Niet alleen haar kapsel vertoont enige gelijkenis, mar ook de danspasjes die ze gebruikt. Het zijn dezelfde danspasjes als degene die Madonna gebruikt in har clip van Vogue. Ik hoop dat Sandra gaat beseffen dat ze beter een nieuwe, volledig eigen stijl ontwikkelt.


Van: Carmen en Live, 1977
Tot onze grote verbazing zagen we in een Joepie van een paar weken geleden 'Wie wordt de eerste Miss Mi Amigo' in Beervelde staan. Wel, daar hebben jullie het wel erg mis, hoor, want in 1975 werd het blonde fotomodel Rita Devenijns uit de Kortrijkstraat 32 te Deinze gelauwerd met de titel van Miss Mi Amigo. 'Miss' Rita voelt zich wel een beetje gekleineerd hoor!


Van: Johanna, 1983
Puur toevallig las ik in Joepie 476 een artikel "Met Eddy Wally en co onder de Spaanse zon". Ik las het omdat ik wilde weten wat voor onzin die man nu weer wilde uitkramen. De laatste zin van het artikel heeft me tot het schrijven van dit briefje aangezet. Ik citeer : "Er staat een tournee door Japan op het programma, en in Amerika en Rusland willen ze me zo snel mogelijk terug."
Mijn vraag is nu, wat moet een derderangszanger uit Ertvelde in godsnaam in Rusland of zelfs Amerika doen? Of moeten we maar geloven wat die man zegt? Ik lees per week heel wat bladen maar zoiets heb ik zelden gelezen in een interview. Heeft Eddy Wally nu zo'n kapsones dat iedereen hem zo fantastisch vindt, ook in Rusland en Amerika.


Van: Jan, 1981
Als punk) en new wave-fans vinden wij het onaanvaardbaar dat jullie The Kids en Kreuners op jullie jaarlijkse poppoll hard rockgroepen noemen.


Van: Hopeloos Verliefde Waterman, 1979
Ik ben bijna vijftien en ik denk dat ik verliefd ben op een buschauffeur. Als hij me ziet, steekt hij zijn hand op of glimlacht hij. Stap ik op, dan knipoogt hij en zegt hij goededag. Ik denk dat hij ook op mij verliefd is, maar ik durf hem niet aan te spreken wegens het grote leeftijdsverschil. Ik moet er nog vijftien worden en hij is er 22! Mijn vriendinnen lachen mij allemaal uit! Ik heb al aan zelfmoord gedacht!


Van: Rik, 1983
Ik ben dolverliefd op een meisje van 17 jaar, die in mijn straat woont. Mijn ouders kunnen haar niet uitstaan. Ze vinden haar brutaal, losbandig en veel te vrijgevochten. Ze loopt zeer modern gekleed, durft wel eens op straat te roken en is altijd wel vergezeld van één of andere jongen. Mijn ouders beweren dat C. ooit nog in zware moeilijkheden zal geraken. Ze deugd niet en kent geen waarden, zeggen ze. Maar ondertussen droom ik dag en nacht van haar. Ze fascineert me. Ik voel me tot die vrijgevochten houding aangetrokken en benijd haar zorgeloosheid, zelf  ben ik een eerder stil type. Ik vrees dan ook dat ik geen kans bij haar maak. Wat denken jullie? En is haar houding een teken aan de wand dat het later verkeerd met haar zal lopen?


Van: Verliefde boogschutter, 1979
Ik ben een meisje van 16 jaar en hou al twee jaar  van een jongen. Vroeger hield hij ook van mij en ben ik met hem meegeweest. Hij meende het echter niet. Nu kan ik hem terugkrijgen als ik veel zou toelaten. Moet ik die kans grijpen of moet ik hem laten staan om preuts te zijn?


Van: Europe fan, 1989
Ik ben een jongen van 17 en wil intieme betrekkingen met mijn vriendin. Zij gebruikt de pil niet en durft er met haar ouders niet over te praten. Ze wil al evenmin naar de dokter, want ze is bang dat die het aan haar ouders zal verklappen. Ik moet maar voor een voorbehoedsmiddel zorgen, zegt ze.
Vinden jullie dat eerlijk? Ik dacht dat het de meisjes waren die moesten zorgen voor bescherming.


Van: Probleemzoeker, 1985
Ik ben zestien jaar en iedere keer ik masturbeer, heb ik een zaadlozing. Het klinkt ongeloofwaardig, maar het is me op drie jaar tijd minstens 200 keer overkomen. k ben nu altijd bang als ik masturbeer. Kan dit nadelig zijn voor mijn later intiem leven? Bij intiem kontakt wordt mijn penis na de zaadlozing meteen slap. Is dat normaal?



Dit was het laatste van mijn blogserie "Liefste Joepie,", gebaseerd op het gelijknamige boek  (dat uiteraard te koop is).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten